Marka Makłowicz i Synowie to wynik wieloletniego doświadczenia, wciąż nieustającej chęci poznania kolejnych regionów i ich smaków oraz olbrzymiej wiedzy kulinarnej Roberta Makłowicza w połączeniu z nowoczesnym i świeżym spojrzeniem młodszego pokolenia – synów: Mikołaja i Ferdynanda.

“Choć od wielu już lat rozprawiam o światowych kulinariach i godnych uwagi produktach, tym razem wyjść będę mógł poza karty książek, ekran komputera czy też telewizora, a rzeczy które cenię i sam wybiorę, trafią dokładnie tam, gdzie ich miejsce: na talerz.”

Robert Makłowicz

Makłowicz i Synowie to marka rodzinna i tylko taki koncept, według nas, gwarantuje sukces.
Dlaczego? Niezwykle ważnym aspektem przy tworzeniu portfolio produktowego było spojrzenie na produkty i smaki poprzez pryzmat rożnych pokoleń (ojca i synów), doświadczeń i oczekiwań. Ta kombinacja pozwala zatem sprostać wymaganiom rożnych konsumentów.

title

Nasze manifesto

Filozofia marki opiera się na słowach: Jedzenie to przyjemność. Liczy się smak, autentyczność i jakość.

To najprostszy sposób na sprawienie radości i lek na wszelkie smutki. Ta z pozoru najzwyklejsza czynność jest w stanie przenieść nas do najdalszych zakątków świata – wszystko dzięki daniom i składnikom, które pojawiają się na naszym talerzu. Tworząc nasze produkty, chcieliśmy dać konsumentom to, na co zasługują – radość z jedzenia smacznych potraw, o wyjątkowym i autentycznym smaku, który powstaje z połączenia najlepszych świeżych składników i oryginalnych przypraw.

Geneza marki, czyli skąd wziął się pomysł na jej stworzenie?

Pomysł na stworzenie autorskiej marki powstał dawno i miał być swoistym podsumowaniem, zwieńczeniem wieloletniego doświadczenia i wiedzy kulinarnej Roberta Makłowicza. Niezliczone podróże, spotkania z fascynującymi i inspirującymi osobami oraz możliwość spróbowania różnych, niezwykłych smaków były bazą do stworzenia wizji marki, która w pełni oddawałaby to, co w duszy i sercu Roberta Makłowicza. Od samego początku wiedzieliśmy, jakie produkty chcemy stworzyć.

Nasze założenia produktowe

Tworząc zarys i koncept produktowy, wiedzieliśmy, że chcemy stworzyć taki asortyment, po który sami byśmy sięgnęli. Takie dania i produkty, które sami chcielibyśmy jeść i które z powodzeniem podawalibyśmy i używalibyśmy w swojej kuchni. Przyjęliśmy więc zasadę, że chcemy dać konsumentom to, co sami lubimy. Wiedzieliśmy, że konsumenci, tak samo jak my, poszukują ciekawych, oryginalnych, a przede wszystkim autentycznych i smacznych produktów. Dlatego od początku naszym celem było stworzenie marki o szerokim zasięgu - w tym o szerokiej gamie produktów.